niedziela, 20 stycznia 2013

MUST HAVE!

Hej :))
Wczoraj spędziłam dzień bardzo przyjemnie. Odrobiłam wszystkie lekcje, a potem na lodowisko z Klaudią. Dzisiaj bardziej nastawiłam na odpoczynek, jednak popołudniu pojechałam z mamą do galerii, odebrałyśmy brata i ruszyliśmy w kierunku pizzeri. Tak już urodzinowo, bo jutro je mam :) Ah, jeszcze rok i będę dorosła. Nie mogę się doczekać! Nie robiłam w weekend żadnych zdjęć, więc ten post będzie przedstawiał moje rzeczy MUST HAVE. Ciekawe czy macie podobny gust :)) 

buty z ćwiekami

kurtka moro

air maxy


kurtka skórzana z ćwiekami

leginsy galaxy

mała czarna

miętowy plecak vintage


koszula z takim kołnierzykiem

zloty zegarek

Miłego tygodnia ! :))

26 komentarzy:

  1. Wszystko z chęcią sama bym przygarnęła :)
    Buźka!
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja kurtka *.*
    Też poproszę te wszystkie rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się bardzo podobają zegarki Michael Kors:)
    i zastanawiam się czy sobie takiego nie kupić, tylko ta cena mnie przeraża:/
    pewnie! obserwuje (jako klaudia1991) i licze na to samo:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty leginsy sukienka ♥♥ ŚLICZNE ♥♥ + zapraszam do mnie http://zjednoczona.blogspot.com/ Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko mi się bardzo podoba, tylko oprócz air maksow, jakoś nie trawie tych butów....

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice post, thank you for share! Also thank you so incredibly much for the comment you'd left on my blog:)
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. złoty zegarek nie koniecznie :D
    chociaż są boskie<3
    fajna lista :*


    welovebaranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chcę air maxy. :)
    Fakt, wygląda smakowicie. :P Ale nie próbuj jeść:D

    OdpowiedzUsuń
  9. podobają mi się te rzcezy, szczegolnie buty w ćwiekami i zegarek w kolorze zlota. zastanawiam się tylko, gdzie dostac takie buciki?

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtkę moro mam :) Moja lista must have jest jeszcze dłuższa. Nie wiem tylko czy uda mi się ją zrealizować ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakiż cudny kolor air maxów!
    Plecak w stylu vintage bardzo mi się marzy :)
    A koszula jest takim dopełnieniem...
    Życzę Ci, abyś w niedalekiej przyszłości zapełniła swoją szafę w te ubranka. :)
    Zapraszam na nowy post, pozdrawiamy gorąco!
    Obserwujemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. taaaaaaak, taki plecak też bym chciała mieć *_*_*

    OdpowiedzUsuń
  13. ta kurtka z ćwiekami fajna.:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie Twoje 'masthevy' mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. heheh mam identyczny gust jak Ty ale co do legins'ów galaxy trudno mi się przekonać.. wydaje mi się że trzeba mieć do nich idealną figurę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie może coś Cię zainteresuje aagszaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bez żadnych zastrzeżeń. Wszystko mega! <3
    Zapraszam do mnie ;D Obserwujesz ?
    + Obserwuję ;D
    http://kadu-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mała czarna, koszula i zegarek zdecydowanie na +. Air maxy nie bo za dużo osób się tym jara a nie lubię mieć tego co wszyscy.

    OdpowiedzUsuń
  18. a mnie by się właśnie przydała jeansowa kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I love the pink shirt with Peter Pan collar and that spiky jacket.
    There's a giveaway on my blog, so why don't you stop by :-)
    http://dressnread.blogspot.com/2013/01/ms-dressy-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  20. gdzie można dostać taki plecaczek vintage? :(:(:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też go poszukuję, więc niestety nie pomogę :(

      Usuń
  21. Może ktoś wie gdzie znajdę taki plecak vintage??

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już jesteś - dodaj komentarz :)
Jeżeli Ci się podoba - obserwuj :)
Nie masz konta? - podpisz się imieniem lub pseudonimem :)
Masz ? - podaj link do Twojego bloga, a na pewno zajrzę
Na każdy komentarz staram się odpowiadać ;-)