POWROTY


Cześć! 


Oj dawno mnie tu nie było, bardzo dawno.. Stęskniłam się za pisaniem, więc wracam! Zimowa (już prawie) aura nie sprzyja nagrywaniu filmów... Wstajesz- ciemno, wracasz z zajęć- ciemno. Nic, tylko leżeć pod ciepłą kołderką. Mimo wszystko, nie chce kończyć swojej działalności na YT, ale chce ją troszkę przerzucić na sferę typowo blogową, a najlepiej łączyć jedno z drugim. Pisanie jest wygodniejsze niż nagrywanie, bo nie potrzebujesz jakiś specjalnych warunków, oświetlenia, ciszy itd. Możesz usiąść i pisać. Myślałam czy zakładać nowego bloga, ale po co niszczyć coś, co już kiedyś powstało - ten blog. Niektórzy z Was może go wcześniej nie widzieli i być może z ciekawości sięgniecie do wcześniejszych postów. Też nie chce ich usuwać, bo to jakiś ślad po mnie. Pełno w nich jeszcze dziecinnych poglądów, ale w końcu.. kto był od razu dorosły i dojrzały, prawda? :) A może są tu też osoby, które wcześniej czytały moje posty i wręcz preferują wersję pisaną niż tą "oglądaną". Nie wszystkim może się podobać to, jak wyglądam przed kamerą, jaki mam głos czy jak gestykuluję. A tak, kompromis, dla każdego coś się znajdzie. Nie chce też żeby blog wyglądał jak ostatnio: szaro, zero zdjęć, same przemyślenia. Starałam się przypomnieć sobie jak tu co nieco pozmieniać i dałam trochę koloru. Postaram się też urozmaicać teksty zdjęciami. Przyznaje też, że blog będzie zdecydowanie bardzej strefą dla dziewczyn- kosmetyki, moda, gotowanie. Chcę przekazywać tu treści, które ciężko mi przekazać poprzec film, bo zwyczajnie, czasami napisać jest prościej niż na spontanie próbować o czymś ładnie opowiadać. Pisać mega składnie może też nie umiem, ale mam nadzieję, że nikt się nie obrazi jak wprowadzę tu czasem trochę luzu ;) Zobaczymy jak mi to wszystko wyjdzie, oby z czasem było coraz lepiej! 







Do usłyszenia niebawem! ;)
ANNKE

Komentarze

Popularne posty